דלתות כניסה

דלתות כניסה – טכנולוגיה של הרמטיקס בעיצוב אישי לפי בחירתך

הרמטיקס מציעה מגוון רחב של דלתות כניסה לבית בטכנולוגיה חסינת פריצה תקן 4 כוכבים, עם צירים נסתרים ואטם תחתון אקטיבי כפול. בין אם אתם מחפשים דלת חוץ דמוי עץ, דלת דו כנפית מעוצבת, דלת בחיפוי אלומניום, דלת קו אפס או כל סגנון אחר -הרמטיקס כאן עם מבחר דלתות בהתאמה אישית.
מוזמנים להתרשם מקטלוג דלתות כניסה מבית הרמטיקס. מוזמנים להיכנס לכל אחד מסוגי הדלתות השונים לקבלת מידע נוסף על דלת הכניסה. 

לקוחות מצלמים

הקודם
הבא

דלתות כניסה מעוצבות מבית הרמטיקס

זיכרו כי דלתות כניסה מעוצבות אינן רק מראית עין, והמוצר שמתחת לעיצוב חשוב לא פחות. 7 פטנטים רשומים של הרמטיקס, תקן 4 כוכבים ממכון התקנים ורכיבים תוצרת ישראל באיכות הגבוהה ביותר, יבטיחו הנאה מהדלת לאורך שנים רבות ועם דרגת האבטחה הגבוהה ביותר בעולם.

הדלת של הרמטיקס כוללת מנגנון נעילה ייחודי המבצע נעילת בריחים תלת מימדית – הבריחים מסתובבים בתוך המשקוף והופכים איתו ליחידה אחת. דלתות הרמטיקס כוללות גם צירים נסתרים שפותחו על ידי מחלקת המחקר של החברה והינם חזקים ועמידים פי כמה מכל ציר אחר שקיים בקטגוריה – הם אינם שוקעים, אינם מתעקמים, ואינם סודקים או מהווים נקודת חולשה לגוף הדלת. גם המרווח הידוע לשמצה שבין הדלת לרצפה קיבל מענה הולם, בדמות אינסרט אקטיבי כפול שפותח בהרמטיקס, המבטיח אטימה אופטימלית לרעש אבק וחרקים בניגוד לאינסרט סטאטי קבוע הקיים בדלתות אחרות. בין אם בחרתם בדלתות כניסה מעוצבות או רגילות, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הטכנולוגיה המכנית המתקדמת ביותר שקיימת. 

בעת בחירת דלתות כניסה מעוצבות מומלץ לקחת בחשבון כמה שיותר גורמים: מראה הכניסה מחוץ לבית ומתוך הבית ואיך הדלת משתלב איתם בהשלמה או ניגוד, פונקציונליות והעדפות אישיות של בני הבית (למשל ידית קבוע או ידית נפתחת לדלת?), חומרי גמר והתאמה לתנאי מזג האוויר. נציגי הרמטיקס עברו הכשרה אינטנסיבית וכולם בעלי ניסיון רב שנים על מנת לתת לכם פתרונות המתאימים ביותר לצרכים שאיפיינתם.

 בהרמטיקס ניתן מענה לא רק לדלתות כניסה אלא גם פתרונות הנדסיים הממשיכים או משתלבים עם השפה העיצובית של הבית, לרבות הלבשות מיוחדות, חיפויים, קונסטרוקציות וזיגוג מסוגים שונים.

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן