דלתות פנים

דלתות פנים תוצרת הרמטיקס - מעוצבות, מבודדות רעש והכי בטוחות לילדים

דלתות פנים תוצרת הרמטיקס עשויות אלומיניום צבוע בתנור, מבודדות 36 dBלפי דוח בדיקת מעבדה, והן היחידות בעולם עם ציר נסתר טלסקופי להגנה על אצבעות ילדים, אשר פותח בהרמטיקס. הצירים עשויים יחידת פלדה בעובי 6 ממ ואינם נשחקים כמו צירים רגילים.

מחפשים דלתות פנים לבית? מוזמנים להציץ בקטלוג דלתות בהתאמה אישית ולהתרשם מהאיכות, המגוון והגימורים. זיכרו שמעבר למראה חיצוני, כדאי ללמוד על תכונות נוספות הנדרשות לדלתות פנים. הרמטיקס מציעה דלתות פנים באיכות הגבוהה ביותר מתוצרת ישראל, ובעלות רכיבים פרי פיתוח עצמי. כל מה שנותר לכם זה לבחור את דלת הפנים הבאה של הבית שלכם ותיהנו מבידוד רעש, בטיחות לילדים, ועמידות לאורך שנים רבות.

לקוחות מצלמים

הקודם
הבא

דלתות פנים איכותיות בהתאמה אישית מבית הרמטיקס

מהסתכלות בתמונות אפשר בטעות לחשוב שכל דלתות הפנים הן אותו דבר, אולם זה רחוק מן האמת. דלתות הרמטיקס מתוכננות במטרה לתת את הביצועים הטובים ביותר שקיימים מבחינת עמידות למים ומכות, בטיחות לאצבעות ילדים, ובידוד רעש אקוסטי. 

 עמידות לאורך שנים – הרמטיקס Axium בנויה כך שתהיה עמידה ביותר לאורך שנים ומכל הבחינות גוף אלומיניום צבוע בתנור עמיד למכות ואטום למים. צירים השתולים בתוך הכנף ללא הברגה בעובי 6 ממ לא שוקעים כמו כל ציר אחר. משקוף אלומיניום צבוע בתנור ועמיד למכות ומים. ידיות מותג תוצרת אירופה שאינן מתקלפות כמו פירזול מתוצרת סין המתוקנות על תושבת פטנט עם ברגים עוברים מצד לצד. תמצית אחריות: 10 שנים נגד מים. שנה אחת לפירזול. שנה אחת להתקנה.

אקוסטיקה – דלתות פנים הרמטיקס Axium הן המבודדות ביותר בישראל נכון לכתיבת שורות אלה. הן בעלות ליבה אקוסטית משודרגת, 2 אטמים היקפיים במשקוף ו-2 אטמים בין תחתית הדלת לבין הרצפה. בבדיקות מעבדה בלתי תלויות הדלתות אושרו כמבודדות 36 dB של רעש. מרבית דלתות הפנים בישראל מבודדות בין 16-23 דציבלים. מכאן שהרמטיקס מבודדת בערך פי 25 יותר מאשר דלת פנים רגילה(הבידוד מוכפל על כל 3 דציבלים). 

בטיחות לילדים – כיום לא קיימת אף דלת בעולם עם הגנה על אצבעות ילדים – מלבד הדלת של הרמטיקס. במקרה של טריקה הדבר עלול לגרום לפציעה חמורה ואף בלתי הפיכה. מחלקת הפיתוח של הרמטיקס עבדה "שעות נוספות" על מנת לתת פיתרון חכם שלא פוגע במראה הדלת: צירים טלסקופיים אשר זזים ממקומם בעת שעצם זר נכנס בין המשקוף לבין הדלת (כמו למשל יד של ילדים) וכך מופחת מאוד הלחץ שבין המשקוף לדלת. בנוסף, המשקוף והדלת הינם בעלי מבנה בטיחותי ללא פינות חדות, כך שגם אם חלילה הדלת נסגרת על היד, הלחיצה תהיה שטוחה ולא חדה

התאמה עיצובית – דלתות הרמטיקס מאפשרות התקנת כל חומר על גבי הדלת כדוגמת עץ פורניר, פורצלן גרניט, ציפחה אבן גמישה ופורמייקות מסוגים שונים(חלק מחומרי החיפוי מעצם טבעם אינם עמידים למכות או למים). בנוסף באפשרותנו לייצר הלבשות מיוחדות המחברות בין הדלת לכל אלמנט אחר בבית כולל חיפויי קירות, וביצוע פרטים על פי הוראות אדריכלים\מהנדסים\מעצבי פנים.

התקנה – כל מי שמבין בדלתות פנים יגיד שאיכות ההתקנה היא לפחות 20% משביעות הרצון של הלקוח אם לא יותר. בהרמטיקס מתקינים רק אנשים עם ניסיון רב שנבחרו בקפידה. על ידי כך אנו מבטיחים שלא יהיה מצב שבו "נפלתם" על מתקין שאינו מקצועי.

דלתות פנים

הון אנושי, ניסיון ושירות לאחר התקנה - המותג הרמטיקס קיים 14 שנים ומנהלי החברה הם ממיסדי ענף הדלתות בישראל מלפני 50 שנה. עובדי מחלקת השירות המכירות הייצור וההתקנה - כולם בעלי שנות ניסיון והכשרה אינטנסיבית בענף הדלתות. בתור מותג איכותי אנו יודעים לתת ללקוחותינו את האיכות הגבוהה ביותר בתכנון, במוצר, בביצוע ובשירות.

מספר טיפים מקצועיים לנושא דלתות פנים, ששווה לבדוק לפני רכישה:

מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם